azza09

Alla inlägg under juli 2011

Av azza09 olsson - 29 juli 2011 13:31

chooo!!<3 nyss håll vi på att prova en massa kläder i lindas fina rum! då kom hennes storesyrra Fanny o hälsade på, då hade hon köpt muffins på nåt fin bageri o dom va så jävla goda så ni anar inte!! riktiga sago muffins! lovly! vf har inte jag nån syrra?? :( haha,,

när mamma kommer o hemtar mej i mon tänker jag övertala henne att flytte till stockholm! för de är de bästa stället i sverige! huihi, för jag vet att hon osså gillar stockholm!! vem gör inte?? hahha,

linda har inte fåt tbx sin  i ppone än! hon bev arg! haha men de tar nog ett ta att fiva en sprucken skärm,, vi tänkte dra till grönan i dag men de blir nog inge av me de, palla! ska väl på nå kul sista kvällen antar jag! hihihhih,<3<33 fuck va ja kommer att sakna stockholm o LINDA<33<3 o alla andra jag lärt känna här!! älskar er min puss unger! hahahha (TÖNT) hahah puss hej!<3<3 :D

Av azza09 olsson - 29 juli 2011 11:47

hej måste bara säja att varända morgon jag varit här är som ett litete spa typ!! för när vi går upp sjöljer vi av ansiktet me vatten o nån tvål moj som gör hyn ren sen tar man en varsin ansikts mask, låter den sitta i medans man äter frulle! sedan tar man bort den och då har hon nåra små rull grejor en som motvärkar finnar,, INGEN AV OSS HAR NÅRA BTW!!! så ni vet! ahahh, sen tar man nån moj mot rynkor hahahh. hon vet inte om den funkar mot skratt rynkor så de var den ju rätt onödig för vi har ju bara rynkor när vi skrattar! hahhahahah,,, aa ville bara berätta om våra spa monar! hihi puss o hej!! <3<33<3333<3<333

Av azza09 olsson - 29 juli 2011 11:39

vaknade kl 05.03 för då ringer mobilen, jag svarar då va de felix som bad om ursäkt och typ bölade,,,, asså va?? vad händer? de va mina tankar!! han bah jag mår så dåligt utan dej jag behöver dej, och de finns ingen annan tjej de ljög jag om,, de sa han sen la han bara på!!! WTF!!?? sen försökte jag ringa upp honom! men han svarade inte! får försöka sen i gen!!!!!!! sen somnade vi om och sovde till 11 :) 

då åt vi frulle,, vi drack ett glas oboy och åt en bauget (stavning :S)  ass gott!!!<33<3<<33<3<3      

föresten så har jag kommit på en grej vf är frukost godare hos andra men inte hos en själv!!!!????? hahahahha,,, :D

aja puss puss3<3<3<3<3<3<<3<33     vet inte vad vi ska gö i dag!! :S

Av azza09 olsson - 29 juli 2011 03:38

I gotta take a little time
A little time to think things over
I better read between the lines
In case I need it when I'm older
Aaaah woah-ah-aah

Now this mountain I must climb
Feels like a world upon my shoulders
And through the clouds I see love shine
It keeps me warm as life grows colder

In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
Can't stop now, I've traveled so far
To change this lonely life

I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me
Aaaah woah-oh-ooh

I'm gonna take a little time
A little time to look around me, oooh ooh-ooh ooh-ooh oooh
I've got nowhere left to hide
It looks like love has finally found me

In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
I can't stop now, I've traveled so far
To change this lonely life

I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me
I wanna know what love is
I want you to show me
And I wanna feel, I want to feel what love is
And I know, I know you can show me

Let's talk about love
(I wanna know what love is) the love that you feel inside
(I want you to show me) I'm feeling so much love
(I wanna feel what love is) no, you just cannot hide
(I know you can show me) yeah, woah-oh-ooh
I wanna know what love is, let's talk about love
(I want you to show me) I wanna feel it too
(I wanna feel what love is) I wanna feel it too
And I know, and I know, I know you can show me
Show me what is real, woah (woah), yeah I know
(I wanna know what love is) hey I wanna know what love
(I want you to show me), I wanna know, I wanna know, want know
(I wanna feel what love is), hey I wanna feel, love
I know you can show me, yeah
[ Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com

Av azza09 olsson - 29 juli 2011 03:22

jaha då gick man in på fb då,, då hadde man fått värsta långa medelandet från felix,, då hade han skrivit typ så här: hej jag vill bara säja att jag träffat en tjej som är underbar och fin och hon är bättre en dej på alla sätt o vis!! jag är inte ens ledsen över att säga de. du var äcklig o ful och dum i huvudet! och jag vill aldrig parata me dej i gen,, helst aldrig se dej i gen! så håll dej undan, vill inte ha dej i mitt liv, så du och ditt fula nylle kan gå och dränka dej nånstans!! hej då din felix,,, :)

WTF!!! va fan har jag gjort nu då?? de tog slut mellan han o mej för ett tag sen nu,, och jag har försökt o prata me  honom! och nu skickar han detta till mej! vilket jävla på hopp!! :O han är ju helt störd! tack felix för du pajar mitt liv!!! kanske de du vill?? och du har lyxats så otroligt bra!! jag vet att jag inte borde ta åt mej men de gör jag!! även om jag vet att jag inte gjort nåt mot dej på länge!! och du gjorde till o me värre saker mot mej ditt jävla as! om de är nån som ska gå o dränka sej så e de fan du!!! och de fulaste jag vet är när nån kallar nån ful! du va ju för fan tsmn me mej!! ? jag blir så jävla besviken på dej felix du är så jävla anorlunda! och jag behöver inte nån som du! jag klara mej så otroligt mycket utan dej,, så du kan hålla dej borta du me, men jag skulle gärna vilja ha en förklaring ,,,, jävla idiot!!!!!!!!

kul att du hittat en tjej som du gillar iaf!!!




bästämt mej för att inte bry mej....

Av azza09 olsson - 29 juli 2011 03:08

nu sitter jag o linda o diskuterar på att vi vill byta utseende me varandra!! för att hon är så jävla FIN, VACKER, SNYGG, SEXIIG, SÖT, HET, osv... fast hon vill bo kvar i stockholm o inte i min håla så vi kan ju inte byta liv!!!    jag vill ju oxå bo här o ha re nice!!!!!!!!!! aja i dag ska vi ta de jävligt chill vi har inte varit ut å festat nånting to day!   men vi har våran egna lilla fest här hos linda för oss själva

(fett sorjliga tjejer!!) vi dunkar musik på högsta! ofc,, <3 och så äter vi godis!! hahahhhhhah,, LIV???? så vi ska snart sova för nu är klockan 03.14 hih,, ska nog kolla på en film medans vi somnar typ bolt hahah fett gullig ju!!!! hahah aja puss hej!  



 

la bah upp nån bild hehehh,,, ??? snygg iaf!! <3<33<3

Av azza09 olsson - 28 juli 2011 17:53

tjoo drog ner på stan fett fort!!!! hon lämmnade in sin mobil dom bah vi ska se vad vi kan göra!! <3 och jag köpte lite plagg! och linda köppte fett mycket, för hon var deppig hahahhahha!!! <3<33 lägger upp bilderna senare pallar inte nu puss hej!!

Av azza09 olsson - 28 juli 2011 16:52

som ni kanske mins så har ju linda pajat en spegel o de betyder otur för alla ni som inte visste de!! och nu har hon klivit på sin i phone så de bev en spricka i den!! hahah hon e så fett arg just nu!! hahah.. stackar min linda då!!   <3<3  så nu måste vi ner på stan! för hon tänker fixa sin i phone säger hon! hur de vet jag inte men hon tänker göra de!! hihi aja puss puss!! / emma o linda me trasig i phone!!<3

Presentation


tjo,, läs o gilla ;)
komentera järna,,

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards