azza09

Alla inlägg under juni 2012

Av azza09 olsson - 19 juni 2012 20:02

hello!! så nu har man  fyllt 14 då! yeeh! just nu känns de ju inge konstigare än att vara 13....:P men man vänjer väl sej antar jag! ;) jag fick iaf mycke fina presenter! NICE de! och min ÄLSKADE och grymt saknade kusin MONNE kom hit  har saknat henne fett mycket!  i present fick jag iaf.....

en ny data!<3 

kläder!

2-par skor (ett par convers, och ett par typ rosa pumps as snygga!!!!)

ett överkasst till sängen me usa flagga på, och matchande kuddar :P

parfymer  (2st)

hårinpacknig

boddyloution

navelpersing smycke!

örhängen

ett fint halsband me ett kors på!

två par ringar 

en ny lins till min sytemkamera!

en jeans jacka och en jeans väst

underkläder

manikyr pryls..

pengar..

pengar till ett körkort asså tills jag är 18.. lite tråkigt men as bra att ha ju!!

typ nån bok om hur en bra tånåringe ska vara (typ en skämt present!! :P)

och så fick jag en resa till london av monne, som hon och jag ska ta åka nån gång i typ november desember! as KUL!!! fast vi får inte åka själva för jag är 14 och hon 17.... så de va lite synd men,men..... :P 

och sen fick jag kondomer av monne oxå! HAHAHH roliga hon då... :D

aja jag måste sluta nu, för att jag lär seja hej då till alla osv.... blä, men jag kanske gör ett till inlägg lite sernare! :*

Av azza09 olsson - 18 juni 2012 13:03

hello! jag har ju bloggat på devote jävligt länge, så jag sket i den här bloggen då... men nu har jag tagit bort devote bloggen, vetinte varför för nu ångrar jag mej som fan iaf! jag har haft sån lust att blogga men då har jag ju inte kunnat, men nu bestämde jag mej helt änkelt för att börja blogga här igen då... även fast min blogg här är as ful osv..... kanske skafffar en ny nån annan gång när jag orkar.. hehe,,, nu har man iaf sommar lov! skönt som FAN! dock så har de varit rätt dåligt väder dom första dagarna men idag äre ju fint iaf!! så ska antagligen ut och sola lite :P

i kväll ska jag även umgås lite me min gammla vän Malin, som jag har känt sen jag va typ 6/7 år sen geld vi i från varandra men nu har vi hittat tbx... typ :P jag träffade ju på henne på avslutnings "festn" som min klass hade,, jag tyckte de va lite töntigt eftersom vi bah slutade 7:an, vi träffas ju snart igen lixom... men de va väl kul ändå, trots att dom i min klass inte är diräkt värsta party folket eller va man nu ska säga....

iaf så träffade jag på malin då och vi började snacka och sen å slaggade jag hemma hos henne samma natt! :)

Ikväll så ska hon och jag kanske dra ut och käka och hyra nån film och fetta godis ska bli jävligt mysigt faktiskt!!


BTW: kan jag ju bara säga att jag fyller fucking 14år i morgon så de är ju jävligt trevligt de!

jag hoppast förstås att jag kommer få en massa fina paket jaoo! haha,, :D och sen vill jag ju gärna ha nån god tårta,, men jag tror faktiskt  att jag bara ska äta typ fruktsllad och glas, för de är mycket nyttigare ju! ;)

så i morgon kommer antagligen släkten hit! nice de, sen dagen därpå, blir jag firad av mina polare!! längtar mer efter när polarna ska fira mej faktiskt,, de händer ju mer då kan man väl säga!! höhö..

detta blev ett sjukt långt inlägg , men jag bryr mej inte för de är inte jag som ska läsa de... :P närå men jag va bah tvungen att skriva av mej lite! har ju inte bloggat på nåra månader nu!!!!!! hhhheeeeeehe.....by by <33

Presentation


tjo,, läs o gilla ;)
komentera järna,,

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards