azza09

Alla inlägg under juli 2012

Av azza09 olsson - 28 juli 2012 18:29

Pratade just me linda och hon kommer hit i mon, och ska sova över 1 elr 2 nätter!!!!! Sen ska hon hem till stockholm i gen! :( men jag ska åka dit och bo hos henne ett tah oxå! Fan va jag längtar!!! :))))))) älskar min linda!! <33333333333

Av azza09 olsson - 28 juli 2012 14:16

Ja i går drog ju jag carro och nåra flera till en kille som heter andreas! De va sjukt mycke drag där asså! Så man blev sjukt party sugen! På festen träffade vi adam och william, dom var ju rätt packade om man säger så! Elin va dock inte där! De trodde jag eftersom william va där? Sen så lite senare träffar jag Hanna! Hon och jag umgicks typ varge dag förra sommaren, men sen blev hon tsm
Me en kille som heter kim, och då gled vi i från varandra mer och mer! Men hon och jag snackade lite, hon och kim är fortfarande tsm, kul för dom! :) men de har tydligen varit lite struligt den senaste tiden. Och hanna hade tydligen saknat mej som fan! Kul att höra, så hon och jag ska nog ses nån dag! :D
Sen så drog jag och pratade me nåra random snygga killar! Hehe,,, Men dom va sjukt trevliga! Fick deras nummer! Stolt tjej! Hihi!
Sen så va jag typ me dom hela kvällen! Mysigt! ;))) aja herrå! Nu ska jag sola!

Av azza09 olsson - 27 juli 2012 21:31

Sitter hemma hos carro me lite mysigt folk på lite för krök! ;)) sen drar vi till en kille som heter andreas då ska de festas asså!!!! :)
Haha! Låter kanske lite töntigt, men nu vare ju så att jag sket fullständigt i de ;) jag ska bara ha kul, och inte tänka på de dåliga som på går just nu ....
Så nu ska jag fortsätta att vara social me mina sötnosar här! Så bye bye! Ha de bra :D

Av azza09 olsson - 27 juli 2012 15:14

Japp japp,, jag har solat typ sen jag vaknade! Så nu har jah fått lite färg tur de ;)
Ska på lite fest i kväll, så de är jag taggad för! Kul att komma ut lite ;p hehe!
Felix ska nog komma förbi en snabbis i dag oxå! Vi ska väl hitta på nå kul! :D

Av azza09 olsson - 26 juli 2012 17:24

Tjoho! I dag ska jag alma och carro ner på stan och käka! Vart vet jag inte än,, de ska bli super mysigt! :))

I dag har jag bara legat ute och pressat! Känner att jag måste bli brun! Känner mej så blek ... :( aja herrå!

Av azza09 olsson - 25 juli 2012 21:01

Asså vaknade arg som fan! Får sms av en jävla idiot! Blir änu argare! Lägger mej och kollar lite på tv! Sen såg jag att solen sken på som fan ute så jag tar på mej bikinin och drar ut och steker! Ligger och solar i kanske 15 min innan jag blir helt sjukt uttråkad! Så jag smsar almis för att jag ville umgås me henne! Men då kunnde inte hon! Så då blev jag ledsen! Hehe....... Sen vid 2 tiden ringer carro och undrar om hon och jah ska dra och bada me adam elin och william! Men jag hade ingen lust att umgås me ALLA dom! Så jag tackade nej! Men senare runt 5 va jag och carro :))) så de va ju kulit!
Och nu har jag varit hem och käkat lite taj mat! Gott som fan och nu ska jag iaf snart dra ti carro igen! Så bye bye!

Av azza09 olsson - 25 juli 2012 12:22

Denna dag har sugit som fan redan! Och jag har bara varit vaken i 1h & 30 min...... Hatar mitt liv! Hoppast att världen går under! Kuk liv! Hare så jävla sämst era bögar!

Av azza09 olsson - 24 juli 2012 22:39

Sitter och kollar på nån zombi film på 6:an i min ensamhet! ;) väntar på att alma ska komma hit nån gång, så ska vi kolla på nån film och äta fruksallad och glass :D gott ska de bli! Och de känns som att de är nyttigt bara för att de är frukt, men de e de ju inte :o
Aja ha de så tråkigt! :*********

Presentation


tjo,, läs o gilla ;)
komentera järna,,

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards