azza09

Alla inlägg under augusti 2011

Av azza09 olsson - 31 augusti 2011 22:52

shoo. nu ska jag snart sova!! :* jag e helt sjukt trött!! :S

nä ja va me nelli o kompani var vi ute, för de bev lite bättre väder, så vi drog till fotbolls planen, och chillade lite, serri jag saknar fotbollen fett mykt!!! <3<3<3

men kommer nog inte börja i gen palla,,!!!  aa ja sen blev de sämst väder i gen så då drog alla hem till sitt,, så virre fick en liten hej då puss inan vi cyklade åt olika håll (L)

aa men hej dååå o gooood natt!!<3<3 :*

Av azza09 olsson - 31 augusti 2011 15:52

    gillar att ladda upp bilder jauuuu!!!<3<3<33 aa men nu skkkkkkaaaaa ja dra till nelli såå puussssss heeeeeeeeeeeeeeeejj!<3

Av azza09 olsson - 31 augusti 2011 15:44

TJOOOOOOOOOO har gjort tre iinlägg på väldigt kort tid men WHAT EVER!! jag funderar på att färja håret MÖRKT!!!! heheheh,, även fast mitt just blivit färjat men de är ju tip silvrigt!!! :( JAG VILL HA MÖRKT!!! jag redigerade just en bild då ser de ut som om jag e mörk hårig!!! jag vill ha mörkt!!!!!!!! :S:S:S:S:S:S:S:S:S:s

Av azza09 olsson - 31 augusti 2011 15:37

        hihihihi lite fjortiiiis är man kanske på bilderna,, men men..... :P:Ppp.pp.

Av azza09 olsson - 31 augusti 2011 15:08

shhaa kom typ nyss hem från skolan, vi hade typ rätt lång dag,, :S

men vi hade tip vikarie på spanskan, hon kunde inge spanska så vi fick hålla på me mobilerna och sluta en 30 min tidigare,! inte helt fel,, :*

 

kulit väder de är dåå! regnit och oskar,, fyfan va kefft!! :O

aaja men jag ska iaf dra till nelli, och vara me henne ofc & virre (L) david o daniel, kanske sofiiia ... :)

vi kommer nog bara vara inne o tröka kanske koillam film elr nå eftre som de regnar :Pp.p.pppp

 

aa men hej dåååååå hööööörs <3<3<33<3

Av azza09 olsson - 30 augusti 2011 22:09

jag och viktor tog bussen upp till alma, hemma hos henne va sara tim, henrik,klara, och sandra (L) och vi alla drog ut till en liten lekplats och chilla lite hihih,, <3 coolingar,??

aa men där stod vi och snackade lite skiiit,, oo asså tim är helt sjukt rolig assåå! hahahha,, man kan inte ens förklara hhii,,

aa men de började bli såhäär kalt!! och jag stog bara där i linne o en koffta!! och vet ni vad viktor gör?? han ger mej sin hood tröja! då höll jag på att svimma!!

Asså finns de nån sööötare?!! och sen satt jag och viktor o pratade lite för oss själva medans dom andra sprang runt och jagade varandra elr nåt!! inte vet jag.. iaf så satt  vi där o snackade osv,, och den ena saken ledde till den andra..

hahahah,, nää men så nu är jag och viktro tsm!<3<3<33<33 Och de känns bara så jävla RÄTT!! vi är menade för varandra! hihi<3<3

aa men sen tog vi bussen hem, och vi har typ varit i från varandra i hen havl timme elr tyo 45 min, och jag saknar honom redan as mkt!!


detta kommer att låta sick men jag längtar ti skolan så jga kan få träffa viktor

(L) I LOVE YAAA!!<3<33<33<33


// puss o kram emma <3<3(L):P:P:P:P

Av azza09 olsson - 30 augusti 2011 17:36

vi är som bästa vänner som tagit de till nästa levell <3

kommer funka måste funka..

mins när jag mådde kast  du sa jag kan ta vårt kast<3<3<3<3

bby fattaru att jag älskar dej!!??? (L)

Av azza09 olsson - 30 augusti 2011 17:22

Shhaaa<3 i går va de ju skol foto!! fuck, jag vet inte hur jag ser ut på de men jag antar att jag ser ut som en mupp :S hhah,, aja

i daaa ska jag vara me sara o alma!!<3<3 de va fett länge sen.. :(

men nu ska vi häääänga lite,, ??? hahah<3

ska fråga om viktor vill hääääänga me oss (L) hihihi,, nää men han e såå sööt!!! :**

vi får se vad vi ska gööra för buuuuus ;* hahh...

 

och jag kom på en grej idag i skolan hade vi nått svenska prov! gick ju fett dåligt!! + att jag blev tillsagd för att jag kollade på va mega knodden som jag sitter brevid skrev,, :S  OOOPSSSS :PPppPPpp

men jag kunde ju inte!! snacka om att jag kommer att FAILA på detta provet :(((    WHAT EVER!! jag har ju inte nes betyg,,

aja nu ska jag ringa söööt virre så hööösrs dåå <33(L)(L)

Presentation


tjo,, läs o gilla ;)
komentera järna,,

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards