azza09

Alla inlägg under september 2011

Av azza09 olsson - 13 september 2011 16:48

NY BLOGG!!

 

japp som sagt nu har jag en ny blogg, så kommer inte blogga mer häär!!

NY BLOGGEN-----> www.eemmaaOlsson.devote.se

chekka in den nuuu!!!! är dock inte så fin än men de får ni leva me!!!<3<3<3

Av azza09 olsson - 13 september 2011 16:04

helllooo!!! i dag har de varit skola som vanligt, :S ska bara sitta hemma och göra läxor, både gammla och nya! SUCK!!!! ett tips från mej är att inte göra läxorna i sista minuten, för de är ett helvette!! de gör jag gämt, och då kan jag vara för trött för att årka göra dom så då skiter jag it, och då lär man göra dom i eftre hand! och de är tilloch me värre!!!! tro mej :O

men jag fattar ju inte matte läxan! och har ingen hemma som kan hjälpa mej!! :( så då får jag väl göra fel då!  :'(

SKA NOG SKAFFA NY BLOGG!!!!<3<33<3

Av azza09 olsson - 10 september 2011 23:47

då har man fått lite hat sms från viktor!! de fattar man ju, du va lika dan när jag var tillsammans me dej första gången! vad fick mej att tro att du hade ändrat dej?

låt mej bara vara i fred, du gör bara bort dej, jag har inget mer att säga till dej!!


Nu är iaf jag carro sara, och hanna redo för party!! :P:P sitter just nu hos carro ska snart till Ali, han bor rätt nära,, men nu sitter vi vid youtube och kollar på

André Zuniga!<3 så jävla bra älskar honom!! och han är så otroligt söööt!!<3<3<33


puss puss<33// 4 glada tjejor! :P:P

Av azza09 olsson - 10 september 2011 19:22

haalojj!! i dag har jag varit me sara och alma, vi har hunit me att gå på stan och jag köpte mina grymt fina lösögonfransar!!! iiih,,  sen drog jag ner till fotbolls planden, för att prata lite me viktor!! de va liksom så att jag och han inte passar direkt så de tog slut mellan oss :( de bev inte dirr lång varit om man säger så, och de slutade me att vi nu är ovänner oxå, för vi båda blev lite omogna,,, :SS blev sura o skrek på varandra!!! :'(

sen drog jag upp till carro och va fly förbannad!!!  men hon fick mej på bättre humör!

sen gjorde jag o carro en suuuper fin bild på mej på www.pizup.com


  HAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHH AS GARV!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD

Av azza09 olsson - 10 september 2011 01:00

SHOOOOOOOOOOOOOO!!! i dag va jag i skolan. :S låg lite eftre i matten men de är lungt, bryr mej faktiskt inte! :PppPPppPPP

aa men efter skolan va jag me emeli<3<3 och en annan emma <3<3 vi drog ner på stan för att kolla lösögonfransar, de är ju alltid bra att ha ju!<3 hittade ett par super fina men pallade inte att köpa nå,, de ända jag köpte va lite fika<3<3<3

sen på bussen hem träffade jag en gammal kompis samuel<3<3<33<3<3<33<33 och hans lilla gäng!! dom hade varit nere på stan o spelat wow wlr nåt,, dom gör de typ gämt!!!! :O

senare mot kvällen grillade vi lite mojs me dom, vi hade de as myysigt me filtar och dricka m,m,  en underbar dag!!!!! och nu sitter jag på mitt rum o er trött som FAAN, och tänker sova nu :P så god natt<3<33<33<3<33 puss o hej :D

Av azza09 olsson - 8 september 2011 22:59

 


tänkte bara ladda upp en lite bild innan jag somnar! :P:P den har jag gjort på www.piZap.com   

Av azza09 olsson - 8 september 2011 22:54

haloj, har inte varit i skolan i dag heller..! 

men ska dit i mon, jag ligger nog eftre en del nu men men,,,  i dag har jag iaf fixat mitt hår så nu är de långt och fint i gen!   

jag passade oxå på att köpa lite nytt puder, när jag ändå va på stan.

jag drog faktiskt ner själv i dag, för jag ville vara lite för mej själv helt änkelt!   

men nu ska jag nog ta ett päron sen sova, och nu sover jag hemma hos mej för nu e mamma o papppa home!<3<3<3


god natt!! sweet dreams

Av azza09 olsson - 7 september 2011 20:39

shooo!! i går sovde jag över hos hanna, även om de va skola nästa dag, men mina päron va inte hemma och jag vådar inte sova själv, he-he, runt 10 tiden börjar jag slita ur mitt löshår! och de gjorde fitt ont, de är inte ett sånt lös hår som man sätter fast me klipps dirr,, och sen fick jag panik över hur kort hår jag har så jag bröt i hop, jag såg så sjukt skabbig ut, sen ringde virre, och jag bara grinade typ!!!! jag brukar aldrig grina men ja va så jävla trött och irriterad!!!!!!!!!! men då ville han prongt träffas även om kl va runt halv 11 då, och hannas päron sov och vi fick inte gå ut, men vi smög iaf ut och mötte honom vi fotbolls plan,, och han gav mej en kram och sa att jag va suprer fin! men vad ska han seja då!!!!!! suck, sen va vi där ett tag sen drog jag hem med en sjal på huvudet,,,:S  sen somnade vi hemma hos hanna typ på engång, och i dag gick jag inte ens till skolan, för jag har så fult hår!!! så imon skkkka jag inte hlr de, nää då ska jag ner på stan me nån som vill skolka liite me mej, så ska vi fixa mitt löshår!!!!!!!!!!!



tackk o båck!!!!!!!

Presentation


tjo,, läs o gilla ;)
komentera järna,,

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards