azza09

Alla inlägg under augusti 2012

Av azza09 olsson - 28 augusti 2012 19:13

hello! dagen har varit ok,,, hade bara en lektion i dag, skönt! de va dock matte å de sög ju,, men aja 50min matte har ju ingen dött av ;) när jag kom hem städade jag mitt otroligt stökiga rum :P men nu är de fan as fint JAU! man ser mitt golv nu, har saknat de :P heheh....


innan den här veckan är slut ska jag ha fått ett eget schema, så jag kommer i gång lite!

kom ju på att vi får betyg nu!! ojojoj! :O

aja hare gött herrå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Av azza09 olsson - 27 augusti 2012 22:31

asså får damp! nu har jag fått 2 komentarer på att jag inte kan stava??? hahah palla??

jag skriver inte inläggen för att ni ska sitta och rätta dom era jävla jon!

så och om jag inte kan stava så jävla bra? kan du inte läsa de jag skrivit? nähä synd då!

Ni kanske inte inser att jag alltid haft svårt att stava, och de är inget jag har valt! och de är någontig jag har försökt träna på att bli bättre på, så käften!

Men jag antar att ni kan stava alla ord utan problem, och kan allt perfekt här i världen!

men nu äre så att de kan in te jag!

Fick en komentar om att de var "pinsamt" att läsa min blogg för att jag inte kan stava! men läs den inte då din jävla gnäll fitta! herregud! Lill fröken kommer in och rättar! jävla geeks!

Inse att jag kanske har dyslexi! jävla äckel!

och du som skickade de där om att min blogg va pinsam, jag gick in och kolla på din blogg! shit och du tyckte jag va pinsam, tycker fan synd om dej!

men aja palla dampa vid datan nu ska jag sova!

GODNATT fina haters<333333333333333333333333333333333

Av azza09 olsson - 27 augusti 2012 20:47

hello! nu har mamma bokat resa till london!! asså åt mej och min kusse<3 och hennes mamma :P vi fick inte åka själva!! :(((( jag är faktiskt 14år och min kusse är ju 17år! de är ju nästan 18.. :P aja de blir ju kul ändå, vi ska ju inte gå me hennes mamma hela tin :) asså längat fett mkt! vi åker typ om 2 månader! :D fett glad!!!


BTW!! vill ni vete vad jag nyss va och gjorde?

Jo jag var nämligen ute och spran! duktiga jag :P

asså innan man drar ut och jaoggar känner jag alltid att jag inte pallar, men när man varit ute och joggat känns de ju skit bra! så jag har bestämt mej för att jogga minns 1 gång i veckan! ska värkligen försöka hålla de! och börja äta nyttigare o så! inte godis på vardagar o sånt :P haha kommer bli galet svårt, men ska värkligen försöka som jag sa! :D


aja herrå :P

Av azza09 olsson - 27 augusti 2012 16:49

va i skolan i dag iaf.. pratade me läran och äntligen ska jag få en hjälp lärare!!

efter skolan drog jag ner på stan där jag mötte elin, vi gick in på donken käka cheesburgare, sen drog vi in och kolla på lite affärer, hitta inte nå som jag ville ha så köpte inget heller, fast jag hittade ju ett par skor kom jag på men köpte dom inte, men ska nog göra de nån dag i vecka troja! aja sen skulle elin hem till william så då tog jag bussen hem  och somnade på soffan! japp japp!!!

herrå

Av azza09 olsson - 27 augusti 2012 16:41

asså blir sjukt irriterad på folk som komenterar onödiga saker som INTE ens känner mej! så går man in och kollar på deras bloggar, så är dom ju för FAN värre! jävla miffon va arg jag blir! Ja dom kanske har de jobbigt hemme o så, därför är de ok att skolka elle? är de ok att röka och knarka då oxå?? NAE! och dom vet ju för fan inte hur jag har de hemme helr! så ge fan i att komentera då! jävla freaks!


men jag ska inte dömma dom som komenterar hlr, men om dom har så jävla dåligt själv förtroende att dom måste trycka ner andra för att må bättre  JA MEN GÖ DE DÅ!! men de är bara ni som förlorar på de i slut ändan! äckliga barn!

Av azza09 olsson - 24 augusti 2012 10:22

Är på väg till skolan nu, lite sen bara hehe?? Började liksom 8 troja! Bättre sent än aldrig! :p aja jag tog lite sov morgon bara! Vet inte vad vi har för lektioner men de är väl nå trökiga antar jag ;/ ska nog prata me min kontakt lärare om att jag behöver en extra lärare som kan ge mej extra mycke hjälp! Jag hade ju de förra året vf har jag inte de nu för då!? Fattar inte på mina lärare cp!!!! Aja min lärare tycker inte om mej ett dugg de är än sak som är säker iaf! Men jag tycker inte om henne hlr så spela roll!

Asså de finns inge roligt me skolan! Min klass suuuuuger! Alla är fett tråkiga och tar skolan på största allvar! Visst är de bra att ta skolan sarriöst men dom kan ju tagga ner lite iaf! Alla är fett i mot röka o dricka! Och jag gör både och! Asså vi går i 8:an de är ok att dricka ibland! Jag menar av 29 personer på 14år måste de ju finnas nån till som gillar att gö som jaf! Men NÄÄÄÄÄ! de finns de inte! Hanna som går i min klass drack ju och rökte förra sommaren och hon o jag umgicks hela jävla tin! Men hon har förendrats totalt hon hejade inte ens på mej när vi mötte varandra i korridåre! Även fast jag gjorrde de! Och jag har fan bara vsrit snäll mot henne, men om hon vill vara omogen så får hon väl de då!
Nu är hon me nå jävla sport nördar ist! Men jag kan ju inte bestämma vilka hon ska vara me o inte vara me! Men jag vet att hon kommer tröttna på dom eftersom att jag vet hur hon är, så hon kommer tröttna på skolan snart börja skolka i gen och skita i allt! Jag gillar den hanna bättre! Aja snart framme vi min skola så nu ska jag snart sluta skrivs!
Jag vet att jag kommer få massa skit för att jag skrev de här, och alla kommer tro att jag leker cool, och typ ge mej feta fjortis stämpeln! Men de är så här jag är och de är så här jag tänker! Jag är bara ärlig, och nää jag tucker inte att de är "coolt" att röka o dricka! Men de är nice att röka när man pratar me nån! Och man har ofta roligare när man dricker lite, och tråkiga personer brukar bli roligare när dom dricker! Så är de bara! Och de är inte coolt att skolka jag vet men tro mej de är galet skönt att bara sova vidare på morgonen!
Aja hej då nu lär jag dra in på lektiob herrå!

Av azza09 olsson - 23 augusti 2012 12:09

Tja sitter ensam i korridåren i skolan medans resten av klassen har lektion! Men eftersom jag är feta badasset så skiter jag i lektionerna! Hehe!? Nä rå men asså de är matte lektion och jag kan inte nå matte så vf ska jag då gå på lektionerna?? Går jag in dit så sitter jag bara o inte gör nånting, så då kan jag lika bra sitta här! ;) min skola började i måndags men jag har inte varit här förens i dag! För jag har inte pallat! Jag bryr mej inte om skolan de är tråkigt och jag lär mej inget iaf! Får bara ont i huvudet av de! Ska övertala mamma att jag ska få hoppa av! För de här suuuuuuuuuuger! Jag har ju liksom sluta bry mej totalt! Jag försöker inte ens längre! Så då kan jag lika bra skita it! Eller hur! ;)
Aja nu ska jag följa me elisia och wicktor ut och röka! Så herrå geeks!

Av azza09 olsson - 23 augusti 2012 12:07

Tja sitter ensam i korridåren i skolan medans resten av klassen har lektion! Men eftersom jag är feta badasset så skiter jag i lektionerna! Hehe!? Nä rå men asså de är matte lektion och jag kan inte nå matte så vf ska jag då gå på lektionerna?? Går jag in dit så sitter jag bara o inte gör nånting, så då kan jag lika bra sitta här! ;) min skola började i måndags men jag har inte varit här förens i dag! För jag har inte pallat! Jag bryr mej inte om skolan de är tråkigt och jag lär mej inget iaf! Får bara ont i huvudet av de! Ska övertala mamma att jag ska få hoppa av! För de här suuuuuuuuuuger! Jag har ju liksom sluta bry mej totalt! Jag försöker inte ens längre! Så då kan jag lika bra skita it! Eller hur! ;)
Aja nu ska jag följa me elisia och wicktor ut och röka! Så herrå geeks!

Presentation


tjo,, läs o gilla ;)
komentera järna,,

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards